Twenty-year experience.
It means having a command of communication's tools: knowing what to do, how to do it and doing it quickly.
It also means to be able to say "no".
That kind of responsability based on competence.
For example, explaining to a client why that item (a colour, a word, an image) he likes,can't be placed and turn out to be inappropriate in that context.
We believe the aesthetic liking that matters is the target's one.
It should be the same for you too.
If you're not ready to rely on us in this regard, then Scompagina is not for you.
Otherwise...
Young entrepreneurs are welcome: we're ready to take you by hand and introduce you to your own corporate image's creation.
However the most inspiring challenge is the fair one: mixed with communication brains, speaking the same language, in a constructive dialogue for effective solutions and excellent outcomes.
Advertising as investment, not as forced spending!
Well, it's mostly you that Scompagina is looking for.
And you? Weren't you just looking for Scompagina?
Esperienza ventennale.
Significa avere padronanza degli strumenti della comunicazione: sapere cosa fare, come farlo e in tempi ridottissimi.
Significa anche saper dire di no.
Quel tipo di responsabilità fondato sulla competenza.
Spiegare, per esempio, a un cliente perchè quell'elemento (un colore, una parola o un'immagine) a lui gradito non possa essere inserito e risulti inappropriato in quel contesto.
Crediamo che il gradimento estetico che conta sia quello del target.
Dovrebbe essere così anche per voi.
Se al riguardo non intendete affidarvi completamente a noi, Scompagina non fa per voi.
Per il resto...
Benvengano i giovani imprenditori: siamo pronti a prendervi per mano e introdurvi alla creazione della vostra immagine aziendale.
Tuttavia la sfida più stimolante rimane quella ad armi pari: cervelli impastati di comunicazione che parlano la stessa lingua, in un confronto costruttivo foriero di soluzioni efficaci e risultati eccellenti.
La progettazione pubblicitaria come investimento, non come spesa obbligata!
Ecco: è soprattutto voi che Scompagina cerca.
E voi? Non stavate cercando proprio Scompagina?